Κατά τη παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης οφείλει να ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην παραγγελία του. Επίσης, υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε, όπου είναι εφικτό, χωρίς να αφαιρέσει τη συσκευασία αυτού, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. Αν το προϊόν είναι ανταλλακτικόο έλεγχος πρέπει να γίνει χωρίς να χρησιμοποιηθεί σε όχημα. Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης έχετε σε αγορές που έχουν γίνει αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

  • Αν η παραγγελία που παραλάβατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί 
  • Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή υπέστη ζημία μέχρι την παραλαβή του
  • Αν αλλάξατε γνώμη 
  • Αν έχετε λάβει λάθος παραγγελία εκ παραδρομής

    

*** Έχετε το δικαίωμα της επιστροφής του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.

 

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή;

 

  • Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει υποστεί ζημία ή τροποποίηση από εσάς. 
  • Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να συμπεριλάβετε και τη συσκευασία αποστολής μαζί με τα προστατευτικά υλικά.
  • Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί η όποια σήμανση ή ετικέτα.
  • Μαζί με το προϊόν και τη συσκευασία θα πρέπει να μας στείλετε και το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς καθώς και όλα τα σχετικά συνοδευτικά έγγραφα όπως εγγύηση ή οδηγίες χρήσης. 
  • Στη συνέχεια συμπληρώνετε τη φόρμα αποστολής και μας αποστέλλετε το προϊόν μαζί με όλα τα παραπάνω πολύ καλά συσκευασμένο.
  • Σε περίπτωση που κάποιο από τα αυτά δεν τηρηθεί, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η πολιτική επιστροφών.
  • Τα εκπτωτικά προϊόντα αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά και δεν υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.

 

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό;

 

Αφού μας στείλετε την αγορά σας, το αρμόδιο τμήμα προχωρά σε έλεγχο. Εφόσον διαπιστωθεί ότι υπάρχει ζημία, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή το επισκευάζουμε χωρίς να έχετε καμία οικονομική επιβάρυνση. 

 

Τι αναγράφεται στη φόρμα αποστολής;

 

Στο αίτημα επιστροφής είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία, όπου απλά συμπληρώνετε τον κωδικό της Παραγγελίας, την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που θέλετε να πραγματοποιηθεί.

 

Ποιος επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής;

 

Εφόσον υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, ή έχει υποστεί ζημιά έως και την παραλαβή του ή λάβατε λάθος προϊόν το κόστος επιβαρύνει την επιχείρησή μας.

 

Αν αλλάξατε γνώμη ή επιθυμείτε επιστροφή με διαφορετική μεταφορική από τη συνεργαζόμενη με εμάς το κόστος επιβαρύνει εσάς. 

 

Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει γι’ αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την εγγραφή του, εντός 14 εργάσιμων ημερών.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με αντικαταβολή κατά την παράδοση

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος που δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε ηλεκτρονικές παραγγελίες. Σε περίπτωση αγοράς από τα φυσικά μας καταστήματα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού για επόμενη αγορά.

 

Πώς γίνεται η επιστροφή των χρημάτων;

 

Αφού παραλάβουμε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών, θα λάβετε τα χρήματά σας είτε μέσω της τράπεζας που έγινε η πληρωμή είτε αποστέλλοντάς μας IBAN χρηματοπιστωτικού ιδρύματος της επιλογής σας. Αν έχετε λάβει λάθος παραγγελία εκ παραδρομής

    

*** Έχετε το δικαίωμα της επιστροφής του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.

 

Πολιτική Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων

Το προσωπικό του motopoleio.gr συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας για να διευθετήσουμε την επιστροφή του.

Ελαττωματικό θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα χρονικό διάστημα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Σε περίπτωση διαφωνίας για το ελλαττωματικό προϊόν, το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Η διαδικασία αυτή ενδέχεται να είναι χρονοβόρα.

Ηλεκτρικά – Μηχανικά είδη (πχ. ρεύματα, ηλεκτρονικές, μπαταρίες, συναγερμοί, κινητήρες, καρμπυρατέρ) δεν έχουν καμία εγγύηση και δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση, καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.

Εάν γίνει ο προβλεπόμενος έλεγχος από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και τηρούνται οι προϋποθέσεις, βάση του βιβλίου συντήρησης του κατασκευαστή, τότε σε αυτή, και μόνο αυτή, την περίπτωση έχετε δικαίωμα αλλαγής ή ακύρωσης με την απόδειξη αγοράς.

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος, σε καμία περίπτωση, να παραλάβει συσκευασία, η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος, η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση σε περίπτωση απώλειας, αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική, ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη.

Η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.